Oligarhu lietas dūmu aizsegs ir labs fons, lai kārtotu netīras lietas un turpinātu zagt gaišā dienas laikā. Par laimi lielajiem kombinatoriem, Latvijas tauta spēj piefiksēt tikai desas zādzību no letes, daudz talāk izpratnes līmenis diemžēl nesniedzas.. Bet nozagt šoreiz ieplānots stipri vairāk..

Kā jau pirms lielas "lietas", tiek radīts piemērots mēdiju fons, kurš izskaidro masām visu par lielo uzņēmumu nepietiekamo kapitalizāciju, ES noteikumiem un citām sarežģītām lietām, kurām ierindas pilsonim grūti sekot.

Pamēģināsim ar vienkāŗšu piemēru ilustrēt kādu dabīgā monopola likvidāciju un saprast, kam tas ir izdevīgi.

Dzīvo sekmīgs fermeris ar lielām ganībām, kuru malā uzcēlis nelielu fabriku, kur ražo konfektes "Gotiņa" vietējam tirgum. Ir realizācijas vietas Rīgā un centrāltirgū.Prece iet no rokas. Fermeris berzē rokas , rada trešo bērnu un nopērk džipu.

Bet tad iznāk Ašeradens, viss baltā, un saka- "Klau, man te ir  investors priekš Tevis ! Viņš nopirks daļu no Tava biznesa!"

Fermeris, saprotams, norāda virzienu un maršrutu, kur doties Ašeradenam ar investoru..Bet Arvils neatlaižās un draud ar ES regulām, kas neparedz monopolus.. Tālāk tiek piesaukts KNAB,VID un citas struktūras, dumpīgais fermeris salūzt un piekrīt pārdot 20% no sava uzņēmuma. Viņa peļņa proporcionāli sarūk, jo Ašeradena atvestais puisis ir kļuvis par likumīgu līdzīpašnieku sekmīgam biznesam un bez riska izdevīgi ieguldījis naudu..

Brīvais tirgus sen vairs nav brīvs, bet iesoļojis oligarhiskā globālā imperiālisma fāzē. ASV gvelž par brīvo tirgu, bet pašas realizē visgrandiozāko protekcionismu mūsdienu vēsturē, nemaz nerunājot par grandiozo feiku par izmešu ierobežošanu klimata izmaiņu dēļ.Energoresursu tirgus dziļo aizmuguri un flangus veido ASV bāzes kuģi un NATO bumbvedēji. Un šeit vairs sen nav vietas godīgiem, tautu intreresēm atbilstošiem lēmumiem.

Latvijas dabiskie monopoli ir ostas, lidostas, dzelceļi un gāzes transporta un glabāšanas sistēmas. Viss pamatā izveidots PSRS laikos un līdz 1991. gadam bijis visas tautas īpašums.Varbūt kāds spēs paskaidrot, kāpēc tas viss ir jāatdod citiem, ja šie uzņēmumi strādā stabili un nes peļņu valstij? Kāpēc jāatdod Inčukalna gāzes krātuve? Kāpēc jāatdod "Latvenergo" un vēl jāpieslēdzās Skandināvijas sistēmām, ja īsā laikā piedzīvojām elektroenerģijas cenu lēcienus, kas nebūtu bijuši iespējami, pērkot to no Krievijas?

Izņēmums varētu būt Rīgas lidosta ar nelaimīgo "Airbaltic", kurš, mafiozu struktūru apvīts, nes daudzmiljonu zaudējumus valstij. Šo situāciju varētu viegli atrisināt, nododot "Airbaltic" īrē kādai respektablai aviosabiedribai par noteiktu summu gadā.Tie arī ātri izmēstu staļļus.

Bet pārāk lielam parazītu slānim tas ir izdevīgi , tāpēc arī tas nekad nenotiks. Arī Inčukalna krātuvi, visticamāk, savāks pie rokām kāds Delaverā reģistrēts ofšors ar stipru demokrātu partijas smaku un , iespējams, pat ar kādu latviešu uzvārdu nominālo direktoru listē)))

Mēs nespējam novērst aplaupīšanu, ko organizē globālistu struktūras ar ES rokām, bet varam Jūs tikai informēt. Tautai jāzina savi varoņi, jo laiki laiku pa laikam mēdz mainīties un arī ES nav mūžīgs.

Komentāri  

#1 purvaputns 2017-09-02 10:02
visa nolādetā plutokrātu sistēma ir sapujusi. Visas runas par ''brīvo tirgu'' demokrātijām'' ir meli! Lielajiem uzņēmumiem jāpieder Tautai! katram Latvijas Pilsonim! katram akcija!un gada beigās - dividendes! arī bankai jābūt vienai! un zeme nedrīkst piederēt nevienam privāti! Tā ir visas Tautas un to drīkst tikai no Tautas nomāt! un arī ierobežotos apmēros!Un tikai Latvieši! OK, arī tie, kas latviskojušies. un , lai šo stāvoklipanāktu ir jānotiek milzu nacionalizācijai! Un tā būs! Go for it!
#2 Zin 2017-09-02 10:51
bija labāk, kad LAtvijas Gāze un inčukalns bija visādu Gazprom un holdingu pārvaldībā? ^^
KAs notiktu ja krievs izdomātu noslēgt gāzi? :) JA triec prom, tad visus, arī Gazpromu :)

Tas pats par elektrību.. labāk būt atkarīgiem no austruma kaimiņa vai tomēr diferencēt elektrības ieguvi? :) Esam tomēr prorietumnieciski un austrumu kaimiņš līdz ar to var manipulēt :)
#3 purvaputns 2017-09-02 12:12
neesmu nekāds pro Rietumniecisks! un nekad nebūšu, jo pārāk labi šos ''Rietumus '' pazīstu! labāk tad, ja enerģija ir lētāka That's for sure! Go for it! un , lai piegādā kaut no Marsa, ja iznāk lētāk!
Un , ja negribas , lai manipulē, tad ar kaimiņiem vajg draudzēties nevis acī dir st!
#4 kurbads 2017-09-03 08:40
Citēju Zin:
bija labāk, kad LAtvijas Gāze un inčukalns bija visādu Gazprom un holdingu pārvaldībā? ^^
KAs notiktu ja krievs izdomātu noslēgt gāzi? :) JA triec prom, tad visus, arī Gazpromu :)

Tas pats par elektrību.. labāk būt atkarīgiem no austruma kaimiņa vai tomēr diferencēt elektrības ieguvi? :) Esam tomēr prorietumnieciski un austrumu kaimiņš līdz ar to var manipulēt :)


Jā, austrumu kaimiņš var manipulēt.Tikai viņš zin, ka ir konkurence.Un tāpēc gāzi un elektrību pārdeva par vislētākās cenām.Latvijai pietika pāris mēnešu būt atslēgai no "kaimiņa", lai dabūtu izgaršot skandināvu biržas cenas.Lietuvas ražotāji šobrīd "bauda" gāzi par 600 USD par 1000 m3.Labi, ka Latvijā neko neražo..
#5 Zin 2017-09-03 14:02
Jā, austrumu kaimiņš var manipulēt.Tikai viņš zin, ka ir konkurence.Un tāpēc gāzi un elektrību pārdeva par vislētākās cenām.Latvijai pietika pāris mēnešu būt atslēgai no "kaimiņa", lai dabūtu izgaršot skandināvu biržas cenas.Lietuvas ražotāji šobrīd "bauda" gāzi par 600 USD par 1000 m3.Labi, ka Latvijā neko neražo..

Ja, tad lūdzu avotu par cenām pirms un pēc ienāca USA iekšā :))

Un konkurence nav slitka, lai gazprom dabū pasvīs pret norvēģiem un ameriku,cik skatos, staprība ir pārak maza, lai riskēt pakļūt "zem adatas" nevis diferencēt piegādes :)

Un Latvija ražo ļoti daudz tik daži to izliekas neredzam :)
#6 purvaputns 2017-09-04 13:54
latateja ražo emigrantus! un vēl no zviedru indīgajiem atkritumiem ,tos sadedzinot,ražo dioksīnus! Un vēl latateja ražo parādus! nekad neatmaksājamus... latatejas skolas ražo nozombētus muļķus. Tā ir zin..... Tu arī te skoliņās pagāji?
#7 Zin 2017-09-04 15:39
purvaputns, jā, pagaju gan, bet sanāca arī paiet citas valstiņās :) Kur tad tu ieguvi svu izglītību, cienītais?
Nu ja, Latvija neko vispār neražo un mēs tak visi sēžam uz koka un gaidam kamēr mums pārtikas pakas pieved no Vācijas. Neaizmirsti, ka parādu līmenis mums ir viens no zemākajiem ES + salīdzinot ar 2010. gadu mūsu vispārējais parādu līmenis ir samazinājies, bet tā gan jau ir propoganda ne? :) Kā arī pieļauju, ka zini, bet izliecies neredzm, ka LAtvijā ražošana ir, pie tam jau kuro gadu ar plusa zīmi, bet tu laikam vnk to nevēlies pieņemt :) novēlu tev sagaidt vecumdienas pārtikušā un latviskā Latvijā :)
#8 purvaputns 2017-09-04 18:54
LPSR LLA. neražo gan.visu te atved. Kas jums ir samazinājies??!! šos parādus jūs ne tikai nekad neatdosiet, jūs viņus tūlīt pat apkalpot nespēsiet! Es redzu kas te notiek -es te dzīvoju. Tas ,kas notiek ir traģēdija! lauki, ari mazpilsētas nīkst. un rīga dzīvo kā milzu parazīts uz nodokļos nolaupītās naudas ar visiem 288 000 krēslospirdēju- parazītu, kas neko!! neražo! ši teritorija būs pārtikusi tad kad pūcei aste uzplauks! Mani šeit gaida nabadzība, bezmedicīna un pāragra nāve. Un tie;sitas pats gaida arī manus bērnus. kā vairumu šis nelaimīgās kolonijas populācijas.Protams, ja nepaspēšu laicīgi no šejienes aizmukt...
#9 Zin 2017-09-04 21:23
google latvia GDP debt un smuka grafika pat izleks ar valsts parādu :)

Jā, jā neražo, eksporta apjoms laikam aug no eksportētam narkotikām? Mikrotik nīkuļo, Olainfarm/grindeks nīkuļo? Printful ir nabagu uznēmums? Valmieras stiklu šķiedra stāv uz vietas? Dobeles dzirnavnieks? Latvijas Balzāms? Man vēl pturpināt? Jā, nav vairs nevienam nevjadzīgas un neefektīvas rūpnīcas, tā vietā nāk efektīvākas un mazākas izmēros kā arī labi var nopelnīt arī pakalpojumu sektoros :) Mūsdienu globallizācijas apstākļos ir tikai normāli, ka cilvēki koncentrējas rajonu centros nevis katrs savā viensētā, vai ne tā? Nu bt mūc, biļetes uz UK ir 40eur, Maskava laikam bija 30 eur, gribam, ko eksotiskāku - malaga 70 eur. Mūsdienās to viegliizdarīt atšķirībā no dzlezs priekškara laikiem :)
#10 purvaputns 2017-09-05 01:46
''dzelzs''priekškara laikā no šejienes nebija jāmūk! te varēja dzīvot Un labi dzīvot! par kapeikām uz visiem lauku ciemiem varēja aizbraukt, elektrība bija par velti, benzīns ūdens cenā, pārtika laba un lēta. izglītība un medicīna par velti un labā līmenī. Lai Dievs dotu vēl reizi atgriezties tajos laikos aiz ''dzelzs'' priekškara!!!!
#11 purvaputns 2017-09-05 01:49
beidziet man stāstīt pasakas un pamatot ar IKP un gdp Un MZGD uc. acu aizmālējamiem rādītājiem! paskaties kā Tauta dzīvo! un dzīvo sūdīgi- nevairojas mirst bezmedicīnā un mūk!
#12 hunveibins 2017-09-05 07:29
Ar skaitļiem acis var aizmālēt- pietiek iziet uz ielas, lai redzētu realitāti..Cilvēki spēj izdzīvot ģints kopienā, kā pirms 1000 gadiem..Zem viena jumta vesela ģimene..Tālu esam tikuši, ne?
#13 Zin 2017-09-05 07:52
Citēju purvaputns:
''dzelzs''priekškara laikā no šejienes nebija jāmūk! te varēja dzīvot Un labi dzīvot! par kapeikām uz visiem lauku ciemiem varēja aizbraukt, elektrība bija par velti, benzīns ūdens cenā, pārtika laba un lēta. izglītība un medicīna par velti un labā līmenī. Lai Dievs dotu vēl reizi atgriezties tajos laikos aiz ''dzelzs'' priekškara!!!!


benzīns, elektrība tajā laikā visur pasaulē bija par velti ne tikai plašajā mātuškā:) J ta bija laba medicīna,it īpaši zobārsti, tad es nez... mazohisms patīk? :O izglītība bija laba tikai eksaktos priekšmetos, pārējasi bija stipri izkropļoti dēļ kā arī daudziem ir īpatnēja domāšana un nespēja uzņemties jebkādu atbildību.
sūdgi, sūdīgi... es ļoti šaubos vai kās normāli izglītots cilveks tik ļoti gribēs atpakaļ tos laikus un būt kā visi pārējie, bez iespējas izaugsmē, pašm ko izveidot un, ka jāpild "piecgades" plāns pildīšans pēc bez pamatojuma
#14 purvaputns 2017-09-05 08:19
tikai nemuldi man par LPSR zobārstniecības sliktumu! tagad vairums nevar NEKĀDU!!! zobārstniecību atļauties!!! beidz te savu Izcilnieku propagandu laist! mēs sen tam visam vairs neticam! esam imūni! un par Tavu frizēto statistiku- ir 3 veidu meli- 1. vienkārši meli; 2. nekaunīgi meli;3. statistika!
#15 purvaputns 2017-09-05 08:22
es dzīvoju laukos. te apm 90% cilvēku vēlas atpakaļ tos laikus! pie tam- mēs- šie cilvēki esam māju un zemes īpašnieki Ar 5- 50 ha platībām Es esmu gatavs visu savu zemi kolhozam atdot, laitikai varētu atgriezties 1970- tajos vai 1980, tajos gados!!!
#16 Zin 2017-09-05 08:41
ko nevar atļauties? 30 eur par plombi samaksāt? tāpat normāliem cilvēkiem ir veselības apdrošināšana, kas daļu ar sedz un es nemuldu, zobārstniecības līmenis bija zem katras kritikas. Nu tad arī nezinu kādā sādžā tu dzīvo, vismaz mums te atpakaļ tos "zelta laikus" vēlas tikai tādi, kas nemāk īsti uzņemties atbildību un vēlas, lai nebūtu ne par ko jādomā, lai tik nosegtas būtu pamatvajadzības un 1-5diena 9-5 imitēt darbu. Gribi tiešām teikt, ak jebkurš labs rādītajs par LAtviju vai tas, ka pasaule ir attīstījusies un medicīna, zobārstniecība ir daudzkārt labāk ir propoganda? Tak arizbāz galvu no sava ciema un paskaties, tik sakārtota un pārtikusi šī valsts vēl nav bijusi nekad, gribi to vai nē unlai kā tevi tas tracinātu.
Nebūs tev atakaļ visu laiku nežēļigākais un neefektīvākasi režīms pasaulē, nebūs :)
#17 purvaputns 2017-09-06 00:41
sis režims ir gan nežēlīgāks , gan ļaunāks! kādi 30??!! man kaimiņos ir meitēns,16 gadi . zobi šķibi ,vajag ortodonta palīdzību. tas maksās 800eirošekeļi, vecākiem- vienkāršiem lauku ļaudīm ,tāda nauda sapņos nerādās. Tavs nolādētais latatejas režīms piespiedīs skuķi iet uz ielas sevi tirgot! lai nolādēta latateja! nolādēta ļaunā necilvēcīgā neliešu kolonija! un , lai sadeg zilām liesmām! un,kad degs tad redzēsiet ko mēs-Tauta ar tādiem izcilniekiem un viņu troļļiem un visiem kārtotājiem izdarīsim! nāks, mau ka, mūsu laiks vēl nāks!
#18 kurbads 2017-09-12 16:54
Sakārtota un pārtikusi...Tikai lielākā daļa iedzīvotāju , laikā nesaņemot kārtējo algu, nomirtu badā vienā setā..

You have no rights to post comments

Web Analytics